به گزارش خبرنگار ایرنا، با نفوذ سامانه سرد و بارشی از روز گذشته در مازندران ، تمامی نقاط این استان تحت تاثیر آن قرار گرفت به طوری که علاوه بر کاهش 18 درجه ای دما، در مناطق ساحلی و جلگه ای بارش باران و در کوهپایه ها و ارتفاعات بارش برف شرایط جوی غالب در استان بود .
بر اساس اطلاعیه امروز هواشناسی مازندران، سامانه سرد و بارشی تا امشب کم و بیش در استان به فعالیت خود ادامه می دهد و بارش ها تا اوایل فردا شنبه در مناطق شزقی ادامه دارد .
هواشناسی مازندران در پیش بینی هفت روز آینده هوای استان اعلام کرد که از روز شنبه آسمان استان نیمه ابری تا ابری بویژه در شرق استان با بارش پرکنده همراه است که به تدریج از میزان ابرها کاسته می شود.
جدول پیش بینی هواشناسی مازندران نشان می دهد که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هوای استان صاف تا نیمه ابری و با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود و از دوشنبه شب هوای استان نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و در دامنه ها با احتمال بارش پراکنده همراه خواهد بود .
هم اکنون دمای هوای ساری ، مرکز مازندران 6 درجه سانتی گراد است .
براساس اعلام هواشناسی مازندران بیشترین میزان ارتفاع برف مربوط به محدوده تونل کندوان با ارتفاع 80 سانتی متر و پس از آن ارتفاعات دونا علیا به ارتفاع 67 سانتی متر اعلام کرد .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.