به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر با اشاره به بررسی بودجه سال آینده کل کشور در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت تحقق وعده های داده شده به مردم تاکید کرد.
وی گفت: امروز لایحه بودجه سال 1398 مطرح است که سه‌ چهارمش مربوط به شرکت‌های دولتی و یک ‌چهارمش مربوط به منابع عمومی است و عادت شده است که مجلس فقط آن یک‌ چهارم را بررسی می‌کند درحالی‌ که آن سه‌ چهارم نیز بیت‌المال محسوب می‌شود.
او افزود: از طرف دیگر عده‌ای هم در فضای مجازی با دستکاری اعداد چنین القا کردند که بودجه برخی مراکز فرهنگی برابر سه وزارتخانه است که باید مسئولان مربوط به این شایعات جواب بدهند.
مشایخ با اشاره به خروج نیروهای آمریکایی از سوریه اظهار داشت: 9 ماه قبل رهبر انقلاب گفته بود آمریکایی‌ها به ایران می‌گویند باید از منطقه برود در حالی‌که تو باید بروی و الآن دست از پا درازتر با روی سیاه از سوریه دارند می‌روند.
امام‌جمعهٔ نوشهر افزود: وضع برای آمریکا به‌گونه‌ای است که رئیس‌جمهور این کشور، ترامپ، با هواپیمای پنهان‌کار به عراق آمد و سران عراق حاضر به دیدار با او نشدند.
مشایخ گفت: در سوریه نیز تا دیروز دولت‌های عربی به داعش و گروه‌های تکفیری کمک می‌کردند ولی امروز به برکت مجاهدت‌ها و خون شهدای حرم، برای بازگشت مسابقه گذاشته‌اند.
وی به 17 دی، سالگرد کشف حجاب نیز پرداخت و بیان کرد: در زمان رضاخان ملعون موضوع رفع و کشف حجاب رخ داد ولی خانم‌های ایرانی مقاومت کردند و اکنون در شهیدپروری الگوی زنان فلسطینی هستند.
امام‌جمعهٔ نوشهر افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب احیای شخصیت زن است زیرا قبل از انقلاب، روز زن روز تولد فرح بود ولی بعد از انقلاب تولد حضرت فاطمهٔ زهرا، سلام‌الله علیها، برای روز زن انتخاب شد.
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.