به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری مازندران، حسن خیریانپور در همایش گزینشگران استان افزود: گزینش و انتخاب باید با علم، دانایی و آگاهی همراه باشد و بدیهی است که تصمیم درست در سایه تجهیز علمی و توانِ انتخاب کردن و گزینش کردن فرد اتخاذ می شود.
وی با اشاره به این که افرادی دارای دانش، بینش و کوشش می توانند در انجام امور موفق باشند ، افزود: بینش،ایمان و تقوا و اعتقاد و وجدان کاری است که نشاط کاری را بهمراه خواهد داشت.
معاون استاندار مازندران از علمِ کار و اهتمام کافی به عنوان دیگر ویژگی گزینشگران نام برد و ادامه داد : هیچ انسانی کامل و مطلق نیست، مساله مهم؛ شناخت توانایی ها و نقش دادن به افراد به تناسب توانمندی ها و شایستگی های آن است.
وی با تاکید بر این که گزینشگران، در گزینش افراد؛ به ضوابط عمومی و اختصاصی توجه کنند، خاطرنشان کرد: آفت جهالت و نادانی و فاصله گرفتن از معنویات و دین، به جوامع بسیاری آسیب زده است و اگر خواهان جامعه پیشرفته و توانمندی هستیم باید با بال های علم ودانایی و دیانت و تقوی پرواز کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، بر ضرورت وحدت و انسجام در کارها و نگاه پیشگیرانه و مصون ساز در این حوزه تاکید کرد و گفت: لازم است بین گزینش و سیستم مدیریتی دستگاه ها؛ وحدت و انسجام کاری برقرار باشد.
در این همایش مسئولان گزینش دستگاههای اجرایی استان مازندران حضور داشتند که تجلیل از گزینشگران نمونه ادارات بخش پایانی این برنامه بود .
بیش از یکصد دستگاه اجرایی به عنوان اداره کل در استان مازندران فعالیت می کنند و گزینش گران نقش مهمی در راه یابی افراد به سیستم اداری کشور دارند.
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.