رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر از انجام حدود 4 هزار جراحی موفقیت آمیز بیمارستان امام بهشهر خبر داد و گفت: این جراحی ها در سال جاری و توسط پزشکان این بیمارستنان انجام شده است.

افشین امیرخانلو در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: در سال جاری حدود 4 هزار نفر در 4 اتاق عمل شهرستان بهشهر تحت جراحی موفقیت آمیز قرار گرفتند. 

وی همچنین گفت: در 9 ماهه امسال آمبولانس های 115 منطقه، تعداد 3 هزار و 572 بیمار و مصدوم را برای درمان به اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر منتقل کردند.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر با اشاره به هتلینگ انجام‌شده در این بیمارستان افزود: شهروندان سزاوار خدمات‌دهی مناسب هستند و به همین جهت برای رفاه حال بیماران، همراهان و شهروندان هتلینگ مناسب در بخش‌های مختلف انجام‌شده است.

امیرخانلو با اشاره به نیازمندی های گذشته این بیمارستان به ام اری ای گفت: با توجه به اینکه وجود ام آری آی در بهشهر برای مردم منطقه از نیازهای ضروری بوده است با تلاش های انجام شده توسط مسئولان شهرستانی و استانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این مهم در بیمارستان امام بهشهر عملیاتی شده است و از بسیاری از هزینه های تردد افراد و مشکلات برای مراجعه به شهرها و استان های اطراف کاسته شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.