به گزارش ایرنا، دکتر عادل مقصودی نژاد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم پزشکی و جراحی موسسه خیریه مرهم متشکل از 46 متخصص و فوق تخصص صبح دیروز برای انجام خدمات پزشکی و جراحی شکاف لب و کام وارد ایلام شدند.
وی افزود: این تیم از روز گذشته تا 4 آذرماه در بیمارستان امام خمینی (ره) مستقر و ضمن ویزیت بیماران نسبت به اعمال جراحی به صورت رایگان اقدام خواهند کرد.
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام تاکید کرد: با تلاش های صورت گرفته و حمایت ریاست دانشگاه امکانات تمام بخش های بیمارستان در آمادگی کامل قرار دارند و 6 اتاق عمل با تمام تجهیزات و امکانات در اختیار این تیم جراحی قرار می گیرد.
مقصودی نژاد یادآور شد: تاکنون بیش از 650 نفر ثبت نام کرده اند و در روز اول 31 نفر از بیماران تحت عمل جراحی تیم پزشکی قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: مراجعان ابتدا در درمانگاه تحت ویزیت فوق تخصص جراحی پلاستیک قرار می گیرند و سپس مراحل بعدی و از جمله عمل جراحی صورت می گیرد.
وی پیش بینی کرد ظرف 4 روز حضور تیم جراحی موسسه خیریه مرهم بیش از 200 نفر تحت عمل جراحی قرار بگیرند و مابقی بیماران که دارای شرایط هستند با هدایت و مشاوره موسسه مرهم به صورت رایگان در تهران مورد عمل جراحی قرار می گیرند.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.