نشست هم اندیشی روسای هیات های پزشکی شهرستان های استان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، در این نشست که صبح پنجشنبه با حضور معاون توسعه ورزش همگانی مازندران و همچنین سرپرست هیات پزشکی استان در ساری برگزار شد ، عادل عالیشان ضمن اشاره به ارزیابی عملکرد هیات ها و همچنین ارزیابی ادارات شهرستانی و استانی ، اظهار داشت: توجه به ورزش همگانی و ورزش روستایی و تحت پوشش بیمه قرار دادن ورزشکاران این دو رشته و ساماندهی آنان باید در اولویت باشد.

وی افزود: تمامی تلاش و فعالیت های هیات های ورزشی باید معطوف ارتقا آمار ورزشکاران سازمان یافته باشد. 

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: در طول هشت ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد ورزشکاران بیمه شده رشد تقریبی 5 درصدی دارند.

در ادامه فرزاد گوهردهی سرپرست هیات پزشکی ورزشی مازندرانَ ضمن خوش آمدگویی به حاضرین از تلاش های دهقان ، رئیس قبلی این هیات تقدیر نمود.

 گوهردهی افزود: اولویت های هیات در این دوره شامل توجه ویژه به قانون و اصل قانون مداری ، ایجاد و گسترش تعامل دوسویه با هیات ها ی استانی و شهرستانی و همچنین ادارات ورزش و جوانان است.

سرپرست هیات پزشکی ورزشی مازندران برنامه ریزی جهت کیفی سازی خدمات قابل ارائه توسط هیات، بهره مندی از ظرفیت های علمی و آموزشی و درمانی نظام دانشگاهی ، فرهنگ سازی در جهت ممانعت از اشاعه دوپینگ و مواد نیروزا را از دیگر اولویت های هیات هیات پزشکی ورزشی استان برشمرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.