شهردار قائمشهر ازاجرای طرح تعریض و بازگشایی خیابان کارگر خبرداد ومیزان آن را بیش از8500 مترمربع اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار "ایلنا" از قائمشهر، "بهمن معین پور " درمراسم بهره برداری از این طر ح ها گفت:  طرح تعریض به میزان بیش از 6 هزار مترمربع و بازگشایی درسطح 2595 مترمربع در خیابان کارگر صورت گرفته است.

 درمراسم افتتاح طرح تعریض و بازگشایی خیابان کارگر و تخریب دیوار شرکت سایپا شمال که از سال 83 معلق مانده بود، اعضای شورای شهر قائمشهر و دیگر مسئولین شهری حضور داشتند.

معین پور تصریح کرد: با اجرای این طرح،  لاین کندگذر از میدان جانبازان تا ابتدای میدان شهدا انجام خواهد شد و جنب همین بخش از زمین سایپا، زمین نساجی شماره 2 است که سه و نیم هکتار تملک پیدا کرده است.

 دراین مراسم ، عباس صالح زاده، رئیس شورای شهر قائمشهر، گفت : به مردم خوب قائمشهر قول دادیم که فضای منسجمی بین مدیریت شهری ایجاد کنیم و به آن نیز عمل کردیم.

وی افزود : در آینده ای نزدیک شاهد حرکت قائمشهر به سمت توسعه خواهیم بود و به آن چیزی که حق مردم قائمشهر است خواهیم رسید.

رئیس شورای شهر قائمشهر سیاست شورای دوره پنجم را تاکید بر توسعه مناطق بیان کرد و گفت :  رسیدگی به مناطق کمتر توسعه یافته، وتکمیل  پروژه های نیمه تمام برجای مانده  از دوره های قبل در  اولویت برنامه ها ی منتخبین مردم  درنهاد شورااست.

صالح زاده با تاکید بر اجرای پروژه های تاثیرگذار درروند زندگی مردم  ابراز داشت: با درایت خوب شهردار کارهای عمرانی تاثیرگذاری  اجرا خواهد شد.

وی تامین سرانه های فضای سبز، فرهنگی، خدمات و اداری حوزه خیابان کارگر را از نیازمندی های شهر دانست و خاطرنشان کرد: دو پروژه مهم نساجی شماره 2 و سایپا که در گذشته انجام نشده بود با همکاری مدیران شهری و همکاری مجموعه شهری انجام شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.