به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری مازندران ، مهدی رازجویان در جلسه هماهنگی تهیه طرح ساماندهی سواحل مازندران افزود: در صورت تهیه طرح جامع ساماندهی سواحل و گردشگری دریایی در مازندران می توان به روند صدور مجوزهای لازم برای احداث و اجرای طرحهای گردشگری توسط سرمایه گذاران در سواحل استان تسهیل کرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: با توجه به اینکه مقام عالی دولت در استان برتوسعه گردشگری دریایی تاکید می کند، تسهیل و سرعت دهی به روند صدور مجوز این گونه طرح ها مورد تاکید است.
وی گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در خصوص شناسایی استعدادهای گردشگری موجود در سواحل استان، نیاز است همزمان با این اقدامات سند چشم انداز بلند مدت و کارا برای آینده گردشگری دریایی استان تهیه و تدوین شود.
به گفته رازجویان با انجام این کار می توان با شفافیت بیشتر ، پاسخگوی نیازهای مازندران در این بخش بود و نیز هدایت صحیح، بهتر و سریع تر سرمایه گذاران و بخش خصوصی را منجر می شود.
بررسی وضعیت فعلی مازندران در بخش گردشگری دریایی و ساماندهی سواحل از جمله مسائلی بود که در این جلسه مدیران دستگاه های مربوطه گزارش های خود را ارائه کردند.
338 کیلومتر سواحل دریای خزر در مازندران قرار دارد.
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.