به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در پیامی به رئیس مجمع نمایندگان استان، این روز را به نمایندگان دلسوز و پرتلاش مازندران در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.
او در پیامش آورده است: نامگذاری دهم آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس، فقیه مجاهد و وکیل سرافراز به نام روز مجلس شورای اسلامی بحق نامگذاری شایسته و بایسته است و باید این فرصت را غنمیت شمرد.
استاندار مازندران در این بخش از پیامش ضمن تبریک دوباره این روز به نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: حقیقتا نقش مجلس شورای اسلامی که به فرموده امام راحل عصاره فضائل یک ملت هستند در پیگیری مطالبات مردمی و توسعه و پیشرفت کشور و استان نقشی بی نظیر و اساسی است.
حسین زادگان در پایان پیامش نوشت که امیدوار است در دوره مسئولیتش در سمت استاندار مازندران در سایه همدلی و همراهی نمایندگان مردم مازندران درخانه ملت گامهای بلندی برای توسعه همه جانبه این استان برداشته شود و مسیر توسعه پایدار این خطه زرخیز و رشد شاخص های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و افزایش سطح رفاه و سعادت مردم استان تلاش شود.
مازندران 22 شهرستان دارد که 12 نفر از این استان به عنوان نماینده مردم شهرستان های مختلف در مجلس شورای اسلامی حضور دارند.
/1899/2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.