با توجه به اعلام هواشناسی و بارش برف و باران در ارتفاعات، از امشب شاهد سامانه جدید برف و باران در مازندران خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، با اعلام هواشناسی مازندران، از اواخر امروز شاهد هوایی نیمه ابری در مازندران و باران های رگباری و بارش برف در ارتفاعات هستیم.

سامانه بارشی از از امشب تا اواخر روز یکشنبه از سمت غرب مازندران وارد این استان شده و مردم مازندران، شاهد این نزولات آسمانی خواهند بود.

در این مدت، دمای هوای استان مازندران در مناطق مختلف، حدود 8 تا 10 درجه سانتیگراد نسبت به امروز کاهش می یابد و در مناطق کوهستانی، شاهد دمای زیر صفر درجه پیش بینی شده است و تردد در این مناطق باید با امکانات و تجهیزات انجام شود و ساکنین از هم اکنون برای ذخیره سازی سو.خت اقدام کنند.

در این مدت، در جاده های کوهستانی مازندران و محورهای منتهی به پایتخت و تهران و در محورهای سوادکوه،چالوس و هراز شاهد لغزندگی جاده ها خواهیم بود و به علت مه آلودگی و کولاک برف، کاهش دید و اختلال در تردد پیش بینی می شود.

 از این رو توصیه می شود؛ اقدامات لازم برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی انجام و مسافران و رانندگان زنجیر چرخ، لوازم گرمایشی و ایمنی هنگام تردد در جاده های کوهستانی و مناطق سردسیر به همراه داشته و رعایت ایمنی را در دستور کار خود قرار دهند

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.