به گزارش خبرنگار ایرنا، در نخستین دوره این مسابقات حدود 309 تکواندوکار در قالب 33 تیم از 31 استان مختلف کشور تا روز جمعه در مجتمع بهزیستی شهیدعظیمی بابلسر با هم رقابت می کنند.
استانهای مازندران و تهران هرکدام با دو تیم الف وب در این رقابتها حضور دارند.
سرپرست هیات تکواندو مازندران گفت: مسابقات روز پنجشنبه در وزن های فرد برگزار می شود و مسابقات روز جمعه نیز در وزن های زوج پیگیری خواهد شد.
حسین بریمانی، با اشاره به حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برای برگزاری این رخداد ورزشی دراستان افزود: وجود مجموعه ورزشی مجهز در شهر بابلسر واسکان مطلوب ورزشکاران، شرایط میزبانی مازندران را از سوی فدراسیون ومتولیان المپیاد به همراه داشته است.
وی اضافه کرد: جلسه هماهنگی و قرعه‌ کشی مرحله نخست المپیاد استعدادهای برتر تکواندو پسران کشور با حضور مسئولان کشوری، استانی، سرپرستان و مربیان تیم‌های شرکت‌کننده روز چهارشنبه گذشته در بابلسر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، پیش ازاین نیز نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر نونهالان دختربا رقابت حدود 400 هوگوپوش به میزبانی استان گیلان در رشت برگزار شد.
در پایان این رقابت ها ، تیم تهران عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، قزوین دوم و تیم گیلان(الف) به ترتیب دوم و سوم شدند.
تیم مازندران در این دوره مقام چهارم را کسب کرد.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.