به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم کاله مازندران در چارچوب هفته هشتم این رقابتها عصر یکشنبه در حضور بیش از 2هزار تماشاگر در سالن ورزشی پیامبر اعظم امل میزبان تیم سایپا بود که در نهایت با نتیجه 3 بر یک برابر میهمان تهرانی خود تن به شکست داد.
شاگردان پیمان اکبری در تیم سایپا تهران که پس از یک هفته استراحت برابر تیم کاله قرار گرفتند، در ست های اول، سوم وچهارم با امتیازهای (25 بر 23 )، ( 25 بر 21 ) و ( 25 بر 16 ) میزبان بالای جدولی خود را شکست دادند و با 3 امتیاز حساس این دیدار، آمل را ترک کردند.
تیم کاله هم دراین دیدار تنها ست دوم را با نتیجه (25 بر 13 ) به نفع خود رقم زد.
تنها نماینده مازندران در حالی در هفته هشتم این مسابقات در دیداری خانگی تن به شکست داده بود که پیشتر نیز 2 بازی قبلی خود را به حریفان باخته بود و با 5 پیروزی اندوخته قبلی با 13 امتیاز به رده ششم جدول رده بندی این مسابقات سقوط کرد.
تیم سایپا تهران هم با همین تعداد امتیاز و معدل امتیازگیری کمتر درمجموع در رده هفتم باقی ماند.
دراین دیدار در ست سوم مسابقه وبه دنبال مصدومیت شدید از ناحیه کشاله ران پا ' رحمان داوودی ' ملی پوش تیم سایپا تهران پس از زدن سرویس نقش بر زمین شد و پس از آن قادر به ادامه بازی نشد.
' رحمان تقی زاده، رضا قراء و علی شفیعی' 3 بازیکن آملی تیم سایپا به همراه حمزه زرینی دیگر بازیکن این تیم که سابقه سالها حضور در تیم کاله را داشتند ، امروز با اهدای شاخه های گل به سمت تماشاچیان آملی رفتند.
در هفته نهم این رقابتها تیم کاله مازندران در تهران به مصاف تیم مدعی پیکان تهران می رود وتیم سایپا تهران هم به مصاف تیم شهرداری ورامین صدرنشین این مسابقات خواهد رفت.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.