عملیات اجرایی سرای دانشجویی خواهران حضرت زینب (س) دانشگاه مازندران در چهار طبقه با متراژ سه هزار و200 متر مربع و با ظرفیت 350 نفر با اعتبار حدود 50 میلیارد ریال توسط خیر سید محمد صالح طاهری در دانشگاه مازندران آغاز شد.
به گزارش ایرنا، دانشگاه مازندران به عنوان بزرگترین دانشگاه استان، تاکنون از نعمت کمک و سرمایه گذاری خیرین محروم بود که با همت این خیر، اولین چراغ کمک به این دانشگاه روشن شد.
رییس دانشگاه مازندران امروز یکشنبه در مراسم کلنگ زنی سرای دانشجویی خواهران حضرت زینب (س) واقع در بابلسر بیان داشت: دانشگاه مازندران از محدود دانشگاه های کشور است که از کمک خیرین بی بهره بوده است و خوشبختانه تلاش ها به ثمر رسیده و خیر ارزشمند سید محمد صالح طاهری در این مسیر پیش قدم شد.
سید خلاق میرنیا بیان داشت: در حال حاضر ببش از 2هزار و 400 دانشجو دختر دانشگاه مازندران در خوابگاه ها اسکان دارند که از این تعداد یک هزار و 400 دانشجو در خوابگاه دانشگاه مازندران و بقیه در خوابگاه های خودگردان ساکن هستند.
رییس دانشگاه مازندران ادامه داد: در خوابگاه های خودگردان در هر اتاق 6دانشجو ساکن هستند که این تعداد بر کیفیت تحصیل دانشجویان تاثیر گذار است بنابراین با افتتاح خوابگاه های جدید این تعداد کاهش می یابد.
خیر سید محمد صالح طاهری در مراسم کلنگ زنی سرای دانشجویی بیان داشت: انجام کارهای خیر خواهانه در کشور سبب می شود افراد بیشتری به این امر خداپسندانه روی بیاورند که همین موضوع زمینه توسعه کشور را فراهم می کند.
وی اظهار داشت: با احداث این خوابگاه دانشجویی هیچ چشمداشتی از دانشگاه ندارم و امیدوارم بعد از اتمام این طرح بتوانیم طرح های دیگری را هم با استفاده از ظرفیت خیرین آغاز کنیم.
دانشگاه مازندران 11 دانشکده دارد و حدود 14 هزار دانشجو در مقاطع مختلف از کاردانی تا دکترا در آن مشغول تحصیل هستند.
این دانشگاه همچنین بیش از 360 عضو هیات علمی دارد و از جمله دانشگاههای کشور است که از دانشجویان خارجی میزبانی می کند.
7343/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.