دبیر کنگره ملی اختلالات عصبی،عضلانی و اسکلتی در دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد.

به گزارش ایلنا از بابل،هدی نقشینه گفت: کنگره ملی اختلالات عصبی، عضلانی و اسکلتی برای سومین سال متوالی  است که به  همت مرکز اختلالات حرکتی دانشگاه علوم پزشکی بابل درتاریخ ٢٣ و ٢٤ ابان ٩٧ در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دکتر کتابچی، دکتر قربانی و دکتر شهیدی سه مهمان برجسته این همایش خواهند بود،بیان داشت: به دبیر خانه این کنگره ۸۰  چکیده مقاله ارسال شده است، که ۲۹ مقاله جهت ارائه بصورت سخنرانی و ٣٧ مورد بصورت پوستر پذیرفته شده است.

وی عنوان کرد:  هدف اصلی این کنگره فراهم نمودن بستری برای جلب مشارکت علمی و پژوهشی متخصصین در حوزه های مختلف مرتبط با بیماریهای اسکلتی و عضلانی و متناسب سازی حوزه های پژوهشی با نیازهای جامعه بوده است.

دبیر علمی کنگره اذعان داشت: گروه های هدف این کنگره شامل پزشکان عمومی، ارتوپدی وبیومکانیک، روماتولوژی، طب سالمندی، طب فیزیک و توانبخشی، پرستاری سالمندی، سلامت جامعه، پرستاری توانبخشی و بیماریهای مغز و اعصاب می باشند.

وی بیان داشت: مزیت کنگره امسال سعی در جلب مشارکت همکاران در کلیه ی رشته های مرتبط می باشد که به صورت تیمی در قبال بیماری های عضلانی اسکلتی فعالیت نمایند تا فرایند تشخیص، درمان و پیشگیری هر چه مطلوب تر در مورد این بیماری ها به انجام برسد و میتواند زمینه ساز معرفی عملکرد علمی و پژوهشی مرکز تحقیقات اختلالات حرکتی دانشگاه علوم پزشکی بابل در سطح کشور شود.

استاد دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: حیطه های سخنرانی این همایش در زمینه نوروپاتی ها ی فشارنده و جدیدترین روش های درمان جراحی، اختلالات حرکتی در بیماریهای نوروواسکولار و نحوه ی رویکرد به اختلالات حرکتی می باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.