حسین منفردی روز یکشنبه درجلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار گفت: کشور در حال حاضر در شرایط اضطراری قرار دارد و دشمن سعی در تشویش اذهان عمومی و شکاف میان نیروهای اجتماعی دارد.
وی ادامه داد: یکی از اهداف دشمنان ایجاد شوک و شکاف از طریق تبلیغات در شبکه های اجتماعی و ترس های اقتصادی در بدنه دولت و میان مدیران دستگاههای اجرایی است تا موجب ناکارآمدی در خدمات رسانی و گسترش نارضایتی شود.
مدیرکل پدافند غیر عامل مازندران افزود: مدیران نباید در مقابل با چنین شرایطی کنترل و آرامش خود را از دست بدهند و این شرایط را به جامعه نیز القا کنند.
منفردی همچنین عملکرد جزیره ای مدیران را مانند سم در بدنه دولت دانست و گفت: در شرایط متفاوت اجتماعی و اقتصادی مدیران باید همراه با یکدیگر به سمت رفع مشکل بشتابند و به یکدیگر در خدمات رسانی به مردم یاری نمایند.
وی طریقه همراهی مردم با مدیران را در به کارگیری مردم و بهره مندی از آنها در اداره امور دانست و افزود: مدیران دولتی و مردم باید به مانند اعضای یک بدن عمل نمایند تا از هرگونه نفوذ و آسیب در آمان باشند.
او همچنین مطالبات اقتصادی و اجتماعی مردم را از جمله حقوق شهروندی آنان دانست و گفت: اما دشمنان ازاین مطالبات آزادانه در طول حیات انقلاب سوء استفاده کرده و با تبلیغات منفی آنها را مخالفت با نظام نمایش داده است.
منفردی ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون مردم همیشه پای نظام، انقلاب و دولت ایستادگی کردند و پیچ های خطرناک تاریخی را با هشیاری عبور کردند که می طلبد مدیران از این روحیه مردم تجربه گرفته و در شرایط حساس با آرامش اقدام کنند.
مدیرکل پدافند غیر عامل استان همچنین تاکید کرد: مدیران برای همراهی بیشتر مردم و دستگاه ها در مقابله با مسائل می توانند از ظرفیت مردم نهاد استفاده کنند که حجم قابل توجهی از شناخت ، تخصص و تجربه در آنها نهفته است.
منفردی بیان کرد: تمامی ساختارها و سازه های استان باید چند منظوره و با رعایت الزامات پدافند غیر عامل ساخته شود تا در شرایط متفاوت بهره وری داشته و انعطاف پذیر باشد.
فریدونکنار یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران است. این شهرستان از شمال با دریای خزر، از شرق با شهر بابلسر و از غرب هم‌مرز با شهر محمودآباد و از جنوب با شهرهای بابل و آمل همسایه‌است.
شهرستان فریدونکنار که از سال 86 رسما از بخش به شهرستان تبدیل شد بنا بر امار سال 1395 حدود 60 هزارنفر جمعیت دارد.
بارندگیهای فراوان و زمین حاصلخیز و جلگه‌ای از قدیم فریدون کنار را به کشتگاه مستعد برنج و حبوبات تبدیل نموده‌ است و وجود آبگیرها و آب‌بندانهای متعدد، بافت ویژهٔ جنگلی و آب و هوای معتدل خزری آن را به صورت یکی از زیستگاه‌های منحصر به فرد زمستانی پرندگان زیبای مهاجر به ویژه درنای سیبری درآورده است.
علاوه بر این، به دلیل قرار گیری فریدونکنار در کریدور شرق به غرب مازندران و وجود بندر در این شهر و 2 بندر دیگر در شرق و غرب استان( بندر امیرآباد و بندر نوشهر)، روزانه حجم عظیمی از خودروهای سنگین وارد شهر فریدونکنار می شود و بر بار ترافیکی و مشکلات شهر اضافه می کند.
9919/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.