به گزارش خبرنگار ایرنا ، پلیس راه کشور اعلام کرد که محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) آغاز و تا 6 صبح شنبه بیست و یکم مهر برقرار است .
بر این اساس ، تردد هر نوع موتور سیکلتی به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در این مدت در محورهای کندوان و هراز ممنوع خواهد بود .
**محور کندوان
- رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 14 تا 24 روز جمعه بیستم مهر به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 در همین روز از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود .
- همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد .
**محور هراز
- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است .
- براساس اعلام پلیس راه ، تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 چهارشنبه و از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری از محور هراز ممنوع است.
-تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع می باشد.
** وضعیت جوی
بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه ، هوای امروز جاده کندوان صاف است و هم اکنون دمای هوا این منطقه 19 درجه سانتیگراد است.
همچنین هوای روز پنجشنبه در این جاده کوهستانی صاف تا نیمه ابری دربعدازظهر افزایش ابر پیش بینی شد و دمای هوا در این روز بین 10 تا 19 درجه سانتیگراد است.
هوای روز جمعه این محور کوهستانی نیز صاف تا نیمه ابری دربعدازظهر ابری پیش بینی شد و دما هوا نیز بین 10 تا 19 درجه سانتیگراد است.
/1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.