به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب در آیین نماز جمعه نوشهر افزود: چهره واقعی دشمنان ما مشخص است و هر کس آن را تشخیص ندهد جاهل است.
وی ادامه داد: بعد از 40 سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد چرا باید مردم صبور و نجیب ما دچار مشکل معیشتی شوند؟
امام‌ جمعه موقت نوشهر اظهار داشت: نیروهای مسلح ما در حفظ امنیت، با کسی تعارف ندارند و همین روحیه باید در بخش اقتصاد نیز وجود داشته باشد.
وی افزود: خیلی از مسئولان ما مرد میدان بحران نیستند و از عهده وظایف خود برنمی‌آیند.
آل حبیب گفت: رهبر معظم انقلاب سال‌هاست که موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح می‌کند ولی برخی از مسئولان فقط در این ‌باره سخنرانی می‌کنند در حالی‌ که باید عمل کنند و به‌ طور کلی مسئولان نباید این‌قدر اهل سخنرانی باشند.
وی افزود: در این وسط نیز یک عده سوءاستفاده‌گر، کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند که باید گفت این افراد حکم داعش را دارند.
او ادامه داد: یکی از اشکالات مهم این است که همه دولت‌ها، اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب فقط از نیروهای خودشان استفاده می‌کنند در حالی که باید از تمام ظرفیت و رجال کارآمد بهره گرفته شود.
امام جمعه موقت نوشهر گفت: در وضعی که این ‌همه خون شهیدان برای انقلاب ریخته شده و در همین حادثه تروریستی اخیر در اهواز، کودک چهار ساله را از دست دادیم و مشکلات متعددی نیز بر ما تحمیل می‌شود، خجالت‌آور است که بحث کمبود پوشک رخ دهد و به رسانه‌ها کشیده شود.
وی افزود: در شان مردم ما نیست که برای خرید رب گوجه‌فرنگی در فروشگاه‌ها صف ببندند.
او همچنین از رئیس‌جمهور به دلیل سخنرانی شایسته در مجمع عمومی سازمان ملل متحد تشکر کرد.
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.