به گزارش خبرنگار ایرنا، سید هادی حسینی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مراکز فرهنگی شهرستان بابل در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این آمار شامل اهالی فرهنگ و هنر حوزه جامعه قرآنی کشور نمی شود.
وی با اعلام این که سه هزار تن از این افراد در سال جاری زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند، گفت: با توجه به گستردگی فعالیت جامعه فرهنگ و هنر کشور در حوزه های مختلف می طلبد که با حمایت مجلس شورای اسلامی اعتبارات لازم برای این چتر بیمه ای گسترده شود تا بتوانیم همه فعالان عرصه فرهنگ و هنر و رسانه را بیمه کنیم.
حسینی افزود: امروز بیمه یکی از ضروری ترین نیازهای اهالی فرهنگ و هنر و رسانه است و در حال حاضر برخی از جامعه گسترده قرآنی ، موسیقی و رسانه دچار مشکل بیمه هستند که باید با تعامل و هماهنگی دولت و مجلس این مشکل رفع شود.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از تعدادی مراکز فرهنگی و هنری بابل ، در مرکز مازندران شناسی انوشه هم حضور یافت و در جریان تدوین دانشنامه مازندران قرار گرفت.
مسئول تهیه و تنظیم دانشنامه مازندران هم گفت که چهار هزار مقاله برای دانشنامه مازندران ارسال شد که از این تعداد دو هزار مقاله برای چاپ در دانشنامه مازندران تایید نهایی شد.
حسن انوشه افزود: تهیه و تنظیم دانشنامه مازندران که از خرداد 1395 آغاز شده است تا پایان امسال به پایان خواهد رسید و برای چاپ اقدام می شود.
وی با اعلام این که در این دانشنامه پنج هزار عنوان مقاله در سه جلد جمع آوری و منتشر می شود، گفت که این دانشنامه در ابعاد گسترده تاریخ ، جغرافیا، فرهنگ، ادبیات، هنر، اقتصاد ، آداب و رسوم و مسائل مرتبط دیگر را جمع آوری خواهد کرد.
7328/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.