به گزارش خبرنگار ایرنا، علی دایی روز پنجشنبه در مصاحبه پیش از مسابقه تیمش با نساجی قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در شرایط فعلی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در مازندران و ورزشگاه رشت چمن مصنوعی دارند که جای تاسف دارد.
وی گفت: این که نمی توانند زمین چمن طبیعی را خوب نگهداری کنند، نباید سبب شود برای ورزشگاه دو استان گیلان و مازندران از چمن مصنوعی استفاده شود ، این کار در هیچ جای دنیا مرسوم نیست.
** برد تفکر ساپیا در لیگ برتر
کاپیتان اسبق تیم ملی ایران گفت: ما به 3 امتیاز دیدار نساجی قائمشهر برای ماندن در بالای جدول نیاز داریم و بازی سختی را با این تیم شمالی در برابر هواداران پرشمارش خواهیم داشت.
وی افزود: اگر چه سایپا از لحاظ مالی دو تا سه تیم نخست رقابت های لیگ برتر محسوب می شود، ولی ما با جذب بازیکنان جوان به دنبال کسب رتبه اول در جدول هستیم.
دایی گفت: جوانان ما آینده فوتبال سایپا را تشکیل می دهند و این بازیکنان اگر به خودباوری برسند می توانند هر تیمی را شکست دهند.
وی افزود: ما در بازی هفته هفتم با وجود 10 نفره شدن توانستیم بازی باخت را با دو گل به برد تبدیل کنیم و این نشان می دهد که جوانان به هر هدفی که داشته باشند، می توانند برسند.
سرمربی سایپا تهران در عین حال بازی تیمش در برابر نساجی قائمشهر را سخت پیش بینی کرد و گفت: ما باید در این بازی نیز با دست پر و کسب 3 امتیاز به تهران برگردیم.
وی در مورد قرارگیری در بین نامزدهای بهترین مهاجم جام ملت های آسیا و کسب حمایت مردم ایران ، اظهار داشت: من همیشه برای مردم کار کردم و مردم نیز لطف زیادی به بنده داشتند.
دایی افزود: اگر ما مردمی باشیم، قطعا مردم نیز از ما حمایت خواهند کرد و افتخار من این است که همیشه مورد لطف مردمی قرار داشتیم.
دیدار سایپا تهران با نساجی قائمشهر در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فردا جمعه ساعت 18 و 15 دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود.
سایپا از 7 بازی گذشته با 13 امتیاز در رده چهارم و نساجی قائمشهر با همین تعداد بازی و 6 امتیاز در رده 13 جدول 16 تیمی لیگ برتر قرار دارد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.