به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله نورالله طبرسی روز دوشنبه در سومین روز از هفته دفاع مقدس در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح استان با اظهار این که اندک بی تفاوتی ،سستی و تعلل ،خیانت به شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی است، افزود: امیدواریم هر چه زودتر مجازات سخت این تروریست ها را ببینیم.
حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز که صبح شنبه سی و یکم شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس صورت گرفت، منجر به شهادت 25 نفر و زخمی شدن حدود 60 شهروند دیگر شد.
امام جمعه ساری با بیان اینکه سرمایه انقلاب اسلامی بعثت، غدیر و عاشورا است، گفت: امام راحل انقلاب اسلامی را با پشت کردن به کاخ سفید و کرملین آغاز کرد.
وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران جهانی شده و استکبار قادر به مهار گسترش آن در لایه های مختلف جامعه جهانی نیستند، افزود: دشمن در صدد کاهش مراکز نفوذ ایران در بین کشورهای جهان اسلام است.
نماینده ولی فقیه در مازندران ایثار و مقاومت هشت سال دفاع مقدس را تداعی کننده حماسه های کربلا توصیف کرد و گفت: امروز همه باید ارزش های دفاع مقدس را حفظ کنیم و تداوم ببخشیم.
وی افزود: ماندگاری و تدوام انقلاب اسلامی وابسته به انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های سومی و چهارمی پس از انقلاب است.
او ادامه داد: این که همه اقشار از اقوام مختلف هشت سال در کنار یکدیگر جانانه از مرز بوم خود دفاع و جانفشانی کنند، همواره باید مورد توجه باشد.
طبرسی با بیان این نکته که عربستان ، آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره در صدد ضربه زدن به ارزش های انقلاب اسلامی هستند، گفت: بدانید تمامی توطئه های آنان خنثی شده و در واقع حسابی باختند.
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.