به گزارش خبرنگار ایرنا، ' وینفرد شفر ' شنبه شب پس از تساوی بدون گل تیمش استقلال تهران برابر نساجی مازندران در قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از 90 دقیقه بازی این مسابقه تیم ما 89 دقیقه بازی را کنترل کرد، اما مشکل ما در ضربه آخر و گل نزدن در این مسابقه بود.
وی توضیح داد: همه دیدند که در این بازی با یک مهاجم، تضمینی برای گل زدن نیست و ما برای این بازی از سه مهاجم استفاده کردیم اما بازهم نتوانستیم به گل برسیم.
سرمربی استقلال گفت: انتظارم از همه بازیکنان به خصوص هافبک‌ها این است که برای گل زدن باید با مهاجمان تیم مشارکت داشته باشند.
شفر، ابراز امیدواری کرد که در بازی های بعدی تیم استقلال بهتر عمل کند و به هماهنگی بیشتری برسد.
**فضای آرام در ورزشگاه نساجی
سرمربی تیم استقلال همچنین از رفتار مهربانانه مردم قائمشهر در نخستین سفرش به شمال ایران تمجید کرد و گفت: شما مردم بسیار بسیار مهربانی دارید و امروز فضای بسیار خوبی در ورزشگاه حاکم بود و خشونتی در استادیوم ندیدیم.
شفر اضافه کرد: به تیم نساجی بابت این شجاعت و بازی خوبش برابر استقلال و نیز هوادارانش تبریک می‌گویم که بعداز 25 سال به لیگ برتر آمده‌اند و چنین عملکرد ستایشگرایانه ای داشتند.
سرمربی استقلال از حواشی پیش آمده برای داور بازی روز گذشته در آبادان ابراز تاسف کرد و گفت: از سنگ زدن به داور متاسفم که در بازی‌ روز گذشته سنگی به صورت داور خورد که جراحت آن کاملا مشخص بود، اما نمی‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد و این اتفاق اصلا کار خوبی نبود.
وی افزود: همه مربیان، رسانه‌ها و هواداران در قبال داور مسئولیت دارند و من اصلاً درک نمی‌کنم چرا باید چنین اتفاقاتی در زمین رخ بدهد. همه امروز دیدند که داور بهترین چهره مسابقه بود و به نظر من اگر در بازی روز گذشته سنگ کمی پایین‌تر به چشم داور می‌خورد اتفاق تلخی رقم می خورد.
وی همچنین در ابتدای این نشست از حادثه تروریستی امروز در اهواز نیز ابراز تاسف عمیق کرد و گفت: تسلیت می‌گویم و به خاطر اتفاق امروز که در اهواز افتاد و همه ما عزادار هستیم. من حدود یک سال است در ایران هستم و وقتی شنیدم این اتفاق رخ داده بسیار ناراحت شدم.
6982/7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.