استاندار مازندران گفت: بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران موجب خنثی کردن تهدیدات دشمن بدخواه و مکار این سرزمین شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،محمد اسلامی صبح امروز در رژه مشترک نیروهای مسلح در ساری اظهار داشت: وعده خداوند حاکمیت مستصغفان به جهانیان است و اینکه حکومت در زمین از آن پاکان و صالحان است.

وی افزود: در ایام محرم با درک معنای حقیقی قیام امام حسین (ع)، برنتابیدن بر ظلم و فساد و جور را الگوی زندگی خود قرار داده ایم زیراو راه ما راه امام حسین (ع) است و این راه و انتخاب مردم ایران در تبعیت از مکتب اهل بیت راهگشا است.

استاندار مازندران افزود: راه تاریخی ملت ایران هرگز خوشایند استکبار جهانی نبوده و نخواهد بود ،آنها از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تمام قدرت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی بکار گرفته اند و امسال  نیز در پرتو آیات قرآن مجید، تقویت روحیه دفاعی برگرفته از تفکر عاشورایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته ایم.

وی ادامه داد: بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران موجب خنثی کردن تهدیدات دشمن بدخواه و مکار این سرزمین شده است و اگر این تفکر و جهت گیری ها در راستای حفاظت انقلاب اسلامی نبود در همان روزهای نخست کشور را به کام خود مصادره می کردند.

اسلامی افزود: عصبانیت آمریکای جهانخوار از این جهت است جمهوری اسلامی ایران براساس منویات مردم تصمیم گیری می کند و در کشور ایران حکومت دست نشانده و تسلیم حاکم نیست و از این مستبکر جهانی تبعیت نمی کند.

وی تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه مورد حمایت و پشتیبانی و نقش آفرینی برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی ایران است.

اسلامی گفت: بازدارندگی دفاعی کشور در دل دشمنان ترس و رعب ایجاد می کند ودشمنان می دانند جمهوری اسلامی به دنبال سلاح های کشتارجمعی و بمب هسته ای نیست اما همچنان مولفه های قدرت جمهوری اسلامی را درک نمی کنند.

استاندار مازندران ادامه داد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باید همواره مورد حفاظت و صیانت قرار گیرد و امروز نیروهای مسلح در تکنیک و تاکتیک به بیگانه وابسته نیستند و این مهمترین دلیل عصبانیت دشمنان است.

وی با بیان اینکه با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا میثاق می بندیم مستحکم و استوار در راستای منویات مقام معظم رهبری برای صیانت از ارزشها ایستادگی کنیم گفت: امروز استکبار جهانی جبهه اقتصادی را برای مقابله با ملت در پیش گرفته است و تلاش می کند با تخریب باور و ذهن مردم و زیرسئوال بردن مقبولیت نظام در پیشگاه مردم، اختلال ایجاد کند.

اسلامی افزود: امروز سیاست استکبار برای برهم زدن روح و روان مردم و تشدید تحریم به آن جهت است که با ایجاد فساد در روند داد و ستد خارجی به اهداف خود دست یابند.

استاندار مازندران هوشیاری ، اتحاد و وحدت را مهمترین رمز پیروزی و موفقیت علیه دشمنان دانست و گفت: امروز دشمنان رعب و وحشت را توسط رسانه های خارجی در فضای مجازی منتشر می کنند تا روح و روان مردم را برهم بزنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.