به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرح ها شامل لاینیگ کانال آبیاری جهاد کشاورزی، افتتاح پرورش ماهی سردآبی، افتتاح مسکن مددجوی کمیته امداد و پست بانک بوده است.
مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه شمالی در افتتاح طرح لاینیگ کانال آبیاری که در روستای دهکلان برگزار شد، افزود: این کانال به طول 2 کیلومتر و هزینه ای بالغ بر 150 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.
قاسم حکمت شعار با بیان اینکه 35 هکتار از زمین های شالیزاری با این طرح ابیاری می شوند، گفت که همچنین 61 خانوار از این طرح بهره مند شده اند.
مدیر شیلات سوادکوه شمالی نیز در افتتاح طرح پرورش ماهی سردآبی که در روستای دهکلان سوادکوه شمالی برگزار شد،گفت: این طرح با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 860 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.
محمد مهدی عباس زاده با بیان اینکه مساحت این طرح یک هزار و 100 متر مربع است،افزود: میزان تولید سالانه پروش ماهی سردآبی در این مجموعه 100 تن در سال است .
وی با اعلام اینکه بهره برداری آب در این مجموعه 100 لیتر در ثانیه از آب رودخانه بابلرود است، بیان کرد: میزان اشتغال زایی این طرح 14 نفر است.
یک واحد مسکن مددجوی کمیته امداد با مساحت 100 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 70 میلیون تومان در روستای کالیکلا سوادکوه شمالی به بهره برداری رسید.
همچنین امروز چهارشنبه پست بانک روستای کلیج خیل با هزینه ای بالغ بر 80 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است .
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.