مدیرمخابرات منطقه لرستان روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این طرح های در جمع خبرنگاران گفت: این تعداد طرح با هزینه 28 میلیارد ریال و در حوزه های فیبرنوری، نصب و راه اندازی سایت بی تی اس، نسل های مختلف اپراتور تلفن همراه، اینترنت پرسرعت و نصب تجهیزات افزایش ظرفیت پورت های پرسرعت انجام شده است.
هومان محمودی افزود: اجرای طرح اینترنت پرسرعت در مراکز اصلی شهر از جمله دانشگاه ها، بیمارستان ها، مراکز گردشگری و خرید و یک طرح روستایی از دیگر طرح های بهره برداری شد.
وی بیان کرد: همچنین طرح دسترسی مشترکان خانگی و منازل به فیبر نوری ( تانوما) و واگذاری FTTH ( ارتباط تلفن ثابت و اینترنت در منازل از طریق فیبر نوری) نیز در منطقه شهرک فدک و کوی کوثر شهرستان دورود آغاز شده است.
مدیرمخابرات منطقه لرستان اضافه کرد: این سرویس به عنوان یک فناوری قابل اعتماد و کارآمد، دارای مزایای بسیاری مانند پهنای باند بالا، هزینه کم و سرعت زیاد است.
محمودی ادامه داد: با بهره مندی از این سرویس، همزمان برای دانلود فیلم و نرم‌افزار، تلفن تصویری، مشاهده برنامه‌های زنده تلویزیونی با کیفیت HD و 4k، بانکداری الکترونیک، بازی و خرید آنلاین، آموزش و پزشکی از راه دور و اینترنت اشیا می توان از بستر فیبر نوری استفاده کرد.
450 هزار تلفن ثابت و بیش از یک میلیون و 410 هزار خط تلفن همراه اعتباری و دائمی در لرستان ایجاد شده است.
همزمان با هفته دولت 59 طرح عمرانی، 6 طرح اقتصادی و 2 طرح با اعتبار بیش از 457 میلیارد و 600 میلیون ریال در دورود آماده بهره برداری و کلنگ زنی است.
دوم تا هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.
7269/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.