به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به هفته دولت و شهادت ۲ مجاهد شهید، رجایی و باهنر افزود: حامی دولت هستیم و با توجه به مشکلات اقتصادی از دولت انتظار داریم تا کابینه را قوی کند‌.
وی اضافه کرد: از مجلس، دولت و قوه قضاییه انتظار داریم اوضاع اقتصادی کشور را بهبود بخشند.
وی با اشاره به همت و غیرت جوانان ایرانی گفت: این روزها در تحریم دشمن به سر می بریم ولی جوانان غیرتمند ایرانی جت ارزشمند ساخت ایران را به پرواز در آورند که دشمن نیز حیرت زده شده است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تاکید بر رسیدگی به مشکلات کارگران شهرداری افزود: از مسئولان شهرستانی تقاضا داریم مشکلات کارگران شهرداری حل و فصل شود چرا که این کارگران با مشکلات متعددی از جمله حقوق معوقه روبرو هستند.
به گفته وی حضور مدیران در نماز جمعه ضعیف است و مدیران باید پیشتاز باشند تا برخی از مشکلات شهر و مردم در این مراسمات حل و فصل شود و مدیران بدانند که صندلی که بدست آورده اند ثمره خون شهیدان است.
وی با اشاره به زلزله های اخیر در بروجرد اضافه کرد: اگر زلزله پیوسته باشد خواندن یک نماز آیات کافی است ولی اگر زلزله با فاصله باشد باید برای هر زلزله یک نماز آیات خوانده شود.
7190/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.