مراسم بزرگداشت روز خبرنگار هم‌زمان با 17 مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور استاندار، رئیس‌کل دادگستری، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار خرم‌آباد و اهالی قلم و رسانه برگزار شد.

در حاشیه:
در این مراسم استاندار لرستان، رئیس‌کل دادگستری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رئیس هیأت مدیره و همچنین مدیرعامل خانه مطبوعات سخنرانی کردند.

اجرای موسیقی زنده توسط گروه موسیقی تال ازجمله برنامه‌های مفرح این مراسم بود.

یکی از مهم‌ترین کارهایی که در این مراسم به آن توجه شد تجلیل نفربه‌نفر حضار بود به‌گونه‌ای که مسوولان تا نفرات پایانی روی صحنه حضور داشتند و از خبرنگاران تجلیل کردند.


ناگفته نماند با توجه به ضیق وقت شماری از خبرنگاران بعد از مراسم لوح‌های خود را دریافت کردند.
برای نخستین بار بود که برای خبرنگاران نشان‌های افتخاری با عناوین پیشکسوت، برتر، فعال و افتخاری تهیه‌شده بود و به آن‌ها اهدا شد.

استاندار لرستان در حین تجلیل از خانواده شهید محمود صارمی نزد مادر این شهید بزرگوار رفت و نشان افتخار را به سینه ایشان نصب کرد.

 

در قسمتی دیگری از این مراسم، مادر شهیدان حیدریان پس از تجلیل و نصب نشان توسط یکی از اعضای هیات رییسه خانه مطبوعات، به پشت تریبون رفت و گفت: من دو فرزند عزیزم را به خاک سپردم و فرزندانم مظلوم هستند و نخستین خبرنگار های لرستان بودند.

 

یکی از خبرنگاران فعال لرستان هم پس از اینکه از او تجلیل شد پشت تریبون رفت و گفت من نشان و هدایا ام را به رمضان عرب روزنامه‌فروش دوره‌گرد خرم‌آبادی تقدیم می‌کنم. رمضان عرب پس از سکته در سال 1393 به دلیل نداشتن سرپرست در مرکز تی‌سی بروجرد نگه‌داری می‌شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 984839
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.