به گزارش خبرآنلاین لرستان، مرضیه قنبریان گفت: در ارتباط با تخصیص ده درصد کارمزد خدماتی آن ها، مکاتبات لازم با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان انجام شد، 7 جایگاه در مرحله بازرسی نهایی و 3 جایگاه نیز در مراحل اولیه اقدام هستند و تا پایان سال جاری همه جایگاه های استان عدم انطباق های موارد بحرانی را رفع می کنند . در نشست کارگروه عمرانی شهرستان بروجرد بر استانداردسازی مصالح ساختمانی تاکید شد

   برگزاری نشست کارگروه عمرانی در بروجرد

 نشست کارگروه عمرانی باحضور معاون عمرانی فرمانداری، شهرداری، روسای ادارات راه وشهرسازی، استاندارد، صنعت، معدن و تجارت، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، و نظام مهندسی شهرستان در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد.

در این نشست رییس اداره استاندارد شهرستان بروجرد با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان بروجرد، به بیان اهمیت استاندارد سازی مصالح ساختمانی پرداخت و گفت: به دلیل گستردگی در بخش ساخت و ساز، کنترل کیفیت مصالح ساختمانی و استانداردسازی اهمیت زیادی دارد و اجرای آن در گروه همکاری بین بخشی دستگاه های اجرایی از جمله های صنعت، معدن و تجارت، نظام مهندسی ساختمان، و راه و شهرسازی می باشد.

  پیگیری های مجدانه استاندارد بروجرد بر ضرورت اجرای قانون

وی به بند 24 سیاست ­های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و برخی از قوانین و مقررات ملی ساختمان اشاره کرد و افزود: قوانین محکم و مناسبی در سطح کلان برای استاندارد سازی این حوزه وجود دارد که لازمه اجرای آن، پیگیری دستگاه ها در اجرا و نظارت است.

در ادامه معاون عمرانی فرمانداری بروجرد ضمن تشکر از پیگیری های مجدانه اداره استاندارد، بر ضرورت اجرای قانون و همکاری هر چه بیشتر اعضای کارگروه در راستای استاندارد سازی در چرخه تولید ، توزیع و مصرف تاکید کرد.

در این نشست اعضا به بیان نکته نظرات خود پرداختند و مقرر شد جلسات به طور ماهانه برگزار شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 983573
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.