به گزارش خبرنگار ایرنا استاندار لرستان در آیین بهره برداری از بیمارستان اعصاب و روان خرم آباد گفت: اقدامات قابل توجهی در دولت تدبیر و امید در حوزه نظام سلامت انجام شده است.
سید موسی خادمی افزود: دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی معمار نظام جدید سلامتی هستند که در کشور شروع شده و یکی از شاهکارهای دولت تدبیر و امید این اقدام است.
وی اظهار داشت: کارهای خیلی بزرگی در حوزه عمرانی در لرستان انجام شده اما به دلیل عقب ماندگی تاریخی باز هم جای کار زیاد است.
استاندار لرستان بیان کرد: در شرایطی که اوضاع اقتصادی دچار مشکل می شود استان های کمتر توسعه یافته بیشتر دچار سختی می شوند.
وی تصریح کرد: امیدواریم با حمایت وزیر بهداشت و نگاه عدالت محور و توزان منطقه ای طرح های استان از جمله بیمارستان کوهدشت و دورود و بیمارستان جایگزین شهدای عشایر به روش های جدید تامین مالی به نتیجه برسند تا حداقل از بعد سخت افزاری این استان به استان های دیگر کشور نزدیک شود.
به گزارش ایرنا بیمارستان اعصاب و روان مهر خرم آباد با ظرفیت 64 تخت و با هزینه160 میلیارد ریال ساخته شده است.
کمبود فضای فیزیکی و تخت بیمارستانی از مشکلات اصلی بیماران اعصاب و روان حرم آباد بود که با بهره برداری از بیمارستان جدید، این مشکلات تا حدود بسیاری برطرف می شود.
این بیمارستان با مساحت 21 هزار متر مربع و زیر بنای 4150 متر مربع دارای 2 بخش یستری مردان و زنان، اداری و اورژانس است.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در یک سفر 2 روزه به منظور افتتاح چند طرح بهداشتی درمانی به این استان سفر کرده است.
بیمارستان آیت الله بروجردی در بروجرد نیز روز چهارشنبه با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می رسد و همچنین افتتاح پروژه های درمانی شهرستان دورود از جمله افتتاح مرکز جامع سلامت و کلنگ زنی بیمارستان جدید این شهرستان از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به این استان است.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.