امین ساکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس توافق صورت گرفته، خبرنگاران با در دست داشتن معرفی نامه از خانه مطبوعات و خبرگزاری ‌های استان لرستان می ‌توانند از خدمات کلینیک دندانپزشکی آریا خرم‌ آباد استفاده کنند.
وی ادامه داد: هزینه ‌های درمانی در اقساط سه تا پنج ماهه پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان بیان کرد: خدمات ارائه شده توسط این مرکز با در نظر گرفتن تخفیف 30 تا 40 درصدی نسبت به تعرفه ‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه می شود.
وی گفت: مواد اولیه استفاده شده در این کلینیک از نوع درجه یک بوده و براساس توافق صورت گرفته، هرگونه قصور احتمالی در ارائه خدمات از سوی مدیریت این مجموعه جبران خواهد شد.
ساکی افزود: خبرنگاران عضو خانه مطبوعات و خبرگزاری ‌های استان لرستان برای بهره ‌مندی از این خدمات تا سقف 30 میلیون ریال می ‌توانند از روز دوشنبه 18 تیرماه 97، درخواست کتبی خود را به دفترخانه مطبوعات و خبرگزاری ‌های استان تحویل دهند تا نسبت به صدور معرفی نامه‌ ها اقدام لازم به‌ عمل آید.
وی اظهار داشت: هدف از این اقدام و اقدامات مشابه، خدمت‌ رسانی بهتر و مطلوب‌ تر به خبرنگاران و رفع مشکلات پیش روی اصحاب رسانه استان است.
3210/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.