به گزارش خبرآنلاین لرستان ،وحید رشیدی با اشاره به رویکرد جدید شهرداری خرم آباد در بحث فضای سبز شهری گفت : باتوجه به بحران کم آبی و لزوم صرفه جویی در منابع آبی ، رویکرد ما جایگزینی درختکاری به جای چمن کاری است .

وی با اشاره به برخی پروژه فضای سبز شهرداری افزود: انشاا... با تامین منابع لازم و طبق برنامه پنج ساله پروژه های چون بوستان شاپوری و آبشار طلایی، بوستان طبیعت و بسیاری از بوستان های محلی تا پایان سال به مرحله بهربرداری می رسند.

شهردار خرم آباد در بوستان شاپوری را از پروژه های مهم در حوزه شهری خرم آباد عنوان و تصریح کرد: این پروژه با مشارکت استانداری و شهرداری درحال پیشرفت است و قرار است بر اساس برنامه زمانبندی شده و تفکیک وظایف تاپایان سال فاز یک این پروژه بزرگ را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: با بهره برداری از بوستان شاپوری و ساماندهی دریاچه شاپوری از نظر فضاهای تفریحی و تفرجگاهی نوعی تعادل و موازنه بین مناطق شمال و جنوب شهر ایجاد خواهد شد.

دکتر رشیدی در پایان اجرای طرح کمربند سبز را از اولویت های کاری مدیریت شهری بر شمرد وخاطرنشان کرد : می خواهیم دورتادور شهر خرم آباد را درخت بکاریم همچنین تصمیم داریم با ایجاد بوستان های محله ای و کاشت درخت در بلوارها و مناطق مختلف شهر درکنار طرح کمربند سبز ، خرم آباد را به یک شهر سر سبز تبدیل می نمایم

 

 

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 959400
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.