به گزارش ایرنا محمد خدابخشی روز شنبه در مراسم معارفه مدیرکل اطلاعات لرستان که با حضور وزیر اطلاعات در محل استانداری تشکیل شد ، افزود: در شرایط رکود حاکم بر کشور نقدینگی به سمت تولید نرفته و در هر بازاری سرمایه گذاری شود موجب اخلال خواهد شد.
وی تصریح کرد: دولت باید بخشی از نقدینگی کشور را به میادین مشترک نفتی انتقال می داد در حالیکه این امر رخ نداده و کشورهایی عربی به راحتی از این میادین استخراج می کنند.
وی اظهار داشت: مشکلات اقتصادی، بیکاری، محیط زیست و آب در لرستان به ابر چالش تبدیل شده اند و شرایط حادی در استان ایجاد شده است.
خدابخشی عامل صدرنشینی لرستان میان استانهای مهاجرفرست را بیکاری عنوان کرد و گفت: دلیل عدم نگاه منصفانه به مدیریت آبهای سطحی، زیست بوم برخی شهرها استان تغییر کرده است.
وی همچنین بیان کرد: برخی مدیران نگاه برنامه ریزی ندارند و ناکارآمدی آنان موجب حادتر شدن برخی مشکلات در استان شده است.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه فناوری اطلاعات استان اتفاقی نیفتاده و دستورات وزیر در لرستان اجرا نمی شود.
وی تاکید کرد که مجلس شورای اسلامی 200 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی به طرح های آبخیزداری داده که استان تاکنون برنامه جامعی در این راستا ارایه نداده تا توسط نمایندگی پیگیری شود.
7274/7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.