به گزارش ایرنا ، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: فراخوان انتصاب به سمت بخشداری برای کارکنان استانداری و فرمانداری ها صادر شده است.
وی اظهار داشت: تعداد بسیاری از کارکنان استانداری دانش آموخته مقاطع تحصیلی عالی هستند و سالها تجربه حضور در کارگروهها و شوراهای مختلف به عنوان کارشناس مسئول را دارند.
وی تصریح کرد: مجموعه مدیریت ارشد استان از ابتدای حضور در استان تاکید ویژه ای به استفاده از نیروهای درون سازمانی استانداری داشته و بنا بر همین اصل،هفته گذشته ماموریت 15 نفر از بخشداران و معاونین فرماندار مامور از دستگاههای خاتمه داده شد.
استاندار لرستان گفت: توجه مناسب به کارشناسان و پرسنل باتجربه درون سازمان استانداری همواره از خواسته های این کارکنان بوده که طبق مفاد بخشنامه های رسمی مدیریت ارشد وزارت کشور است.
خادمی افزود: برای نخستین بار و در راستای اجرای دستورالعمل های وزارت کشور در خصوص انتصاب پست های مدیریتی توسط کارکنان این سازمان، فراخوانی جهت انتصاب بخشداران خطاب به کارکنان استانداری و فرمانداری ها صادر شد.
وی تاکید کرد: انتصاب به سمت بخشداری شرایط و ضوابطی دارد که با لحاظ نمودن این موارد، کارکنان استانداری و فرمانداری ها که خود را واجد شرایط لازم می دانند ارزیابی می شوند.
خادمی گفت: پس از اعلام آمادگی متقاضیان این پست ها، با انجام مصاحبه و ارزیابی،در خصوص انتصاب آنان تصمیم گیری می شود.
وی بیان کرد: این ابتکار برای نخستین بار در کشور انجام می شود و اجرای این فراخوان موجب افزایش انگیزه کار برای کارکنان استانداری و فرمانداری ها و بهره وری بیشتر از تجربیات آنان خواهد شد.
برابر با تقسیمات کشوری، استان لرستان ۱۱ شهرستان، ۲۹ بخش و ۸۵ دهستان دارد و دارای ۲۴ نقطه شهری و ۲۸۶۴ روستا دارای سکنه است.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.