به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی درخطبه های نمازجمعه این هفته بروجرد اظهارداشت: خیانت آشکار کشورهای عربی به امت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین اهمیت راهپیمایی رز جهانی قدس امسال را افزایش داده است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 70 سال ازاشغال فلسطین می گذرد، افزود: جبهه مقامت اسلامی فتنه داعش و گروهک های تروریستی که توسط آمریکا و هم پیمانانش در منطقه با هدف ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل راه اندازی شد را با شکست مواجه کرد.
خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: آمریکا توطئه انتقال سفارت خود به بیت المقدس را راه اندازی کرده که مسلمانان باید با هوشیاری و بصیرت تمام پاسخ محکمی به این ترفند آمریکایی بدهند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: سازمان های جهانی مدعی دفاع از حقوق بشر امروزه نظاره گر جنایت های صهیونیست ها هستند و سکوت مرگباری اختیار کرده اند.

*** برخورد قاطع در برابر دشمن از ویژگی های امام خمینی(ره) بود
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: برخورد قاطعانه و مقتدرانه در برابر دشمن از ویژگی مهم امام (ره) بود.
امام جمعه بروجرد افزود: کوتاهی و سستی در برابر دشمن آنها را زیاده خواه و گستاخ تر می کند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اظهارداشت: امروز اولویت اصلی کشور برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است که باید تکیه بر توانمندی های داخلی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به رونق آن کمک کنیم.
وی بیان کرد: امروز وحدت، اتحاد و یک صدا بودن ملت و دولت پاسخ زیاده خواهی دشمنان را خواهد داد.
به گزارش ایرنا شهروندان روزه دار بروجردی در روز قدس امسال همزمان با سراسر کشور شعار مرگ براسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند.
7273/7190
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.