در ادامه این مطلب آمده است: افزایش نرخ بیمه، افزایش قیمت لوازم و قطعات کامیون، افزایش عوارض جاده ای در برخی بخش ها و پایین بودن کرایه ها سبب شد تا طی هفته گذشته تعدادی از رانندگان کامیون دست از کار بکشند.
کامیون داران در این اعتراضات با نصب بنرهایی در جلوی کامیون خواستار رسیدگی و توجه به مشکلات شدند و بدون هیچ گونه نگاه سیاسی تلاش کردند تا مهمترین مطالبات خود را به گوش مسئولان برسانند.
این اعتراضات به بروجرد هم کشیده شد و تعدادی از کامیون داران عصر روز چهارشنبه با پارک کردن کامیونها در بلوار امام(ره) خواستار رسیدگی به مشکلات شدند.
با دست از کار کشیدن رانندگان کامیون، التهاب فضای مجازی را در بر گرفت و بار دیگر شایعات به اوج رسید تا جایی که خبر از کمبود شدید بنزین و تعطیلی دو جایگاه سوخت در بروجرد زمزمه می شد.
در این میان رسانه های بیگانه سعی کردند تا از این فرصت هم نهایت سو استفاده را برده و حتی اگر شده یک قدم به اهداف خود نزدیک شوند و در این میان آتش بیار معرکه شدند و مدام سعی کردند از این اعتراضات یک تصویر سیاسی جلوه دهند.
رضایی یکی از کامیون داران بروجردی در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: ما فقط از مسئولین تقاضا داریم تا به مشکلات ما رسیدگی کنند چرا که از یک سو افزایش نرخ بیمه و قطعات ماشین و از سوی دیگر پایین بودن کرایه بار، ما را با مشکلاتی مواجه کرده است.
وی اضافه کرد: این افزایش و کاهش با هم همخوانی ندارند و کار کردن در این شرایط به صرفه نیست.
این راننده کامیون اظهار داشت: مهمترین خواسته ما توجه به این صنف است و این نرخ ها به گونه ای باشد که ما هم بتوانیم کار خود را ادامه دهیم.
'احمد گودرزیان' معاون فرمانداری بروجرد در این راستا گفت: عصر روز چهارشنبه تعدادی از کامیون داران ماشین های خود را در کنار بلوار امام(ره) پارک کرده و با این اقدام اعتراض خود را اعلام کردند.
وی اضافه کرد: در صبح روز پنجشنبه 50 نفر از رانندگان کامیون را به فرمانداری دعوت کردیم تا مشکلات را یک به یک بیان کنند که مهمترین مشکلات آنها افزایش نرخ بیمه و پایین بودن کرایه بود.
گودرزیان اظهار داشت: البته برخی از رانندگان از دلال بازی هایی که در این میان وجود داشت هم گلایه هایی داشتند که برای حل این مشکل با تعزیرات هماهنگی های لازم صورت گرفت تا این مشکل برطرف شود.
به گفته وی بعد از اتمام این جلسه رانندگان قانع شدند و رسیدگی به مشکلات آنها در دستور کار قرار گرفت به طوری که کرایه ها 20 درصد افزایش و نرخ بیمه به حالت قبلی بازگشت اما متاسفانه در روز جمعه تعدادی راننده بدون کامیون در مسیر جاده بروجرد- خرم آباد دوباره دست به اعتراض زدند که با ورود نیروی انتظامی این موضوع حل و فصل شد.
معاون فرماندار بروجرد با تکذیب خبر تعطیلی دو جایگاه سوخت در بروجرد افزود: با توجه به اعتصاب کامیون داران اما هیچ کمبود بنزینی در جایگاه ها وجود نداشت و هیچ جایگاه های به تعطیلی نرسید.
وی بیان کرد: برخی تلاش دارند تا جو روانی ایجاد کنند و تقاضا داریم مردم به هیچ عنوان به شایعات توجه نکنند.
منبع: سفیر افلاک
3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.