علی تیموری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زمین های مورد نظر برای احداث این مدارس انتخاب و جانمایی شده اند و امید واریم بزودی کار ساخت آنها آغاز شود.
وی اظهار کرد: در یکسال گذشته پنج آموزشگاه شامل دبیرستان علوم ومعارف اسلامی صدرا ، دوکلاسه شهید تواضعی دیماندول، یک کلاسه دولبید، سه کلاسه روستای کاظم آباد و دوکلاسه روستای مراد آباد گچینه در شهرستان دلفان احداث شده است.
مدیر آموزش و پرورش دلفان افزود: عملیات احداث هفت مدرسه دیگر شامل سه کلاسه شهدای مله خان، یک کلاسه روستای محمد آباد، سه کلاسه گلباغی، سه کلاسه مختارآباد، 6 کلاسه فرهاد آباد، دوکلاسه زالی و سالن دبیرستان شبانه روزی مله خان در حال احداث است.
وی گفت: عملیات ایزوگام به میزان سه هزار مترمربع در سطح 10 آموزشگاه، تعمیرات اساسی چهار آموزشگاه، اجرای سیستم استاندارسازی حرارتی در 15 آموزشگاه و انشعاب 12 آموزشگاه اجرا شده است.
تیموری از کمک 2 میلیارد و 400 میلیون ریالی استانداری لرستان به آموزش و پرورش دلفان خبر داد و اظهار داشت: یک میلیارد و 400 میلیون ریال از این اعتبار برای خرید تجهیزات ورزشی و تجهیزات ویژه مدارس و یک میلیارد ریال اعتبار دیگر برای فرش کردن نمازخانه های مدارس این شهرستان به میزان یکهزار و 200 مترمربع هزینه شد.
وی افزود: با توجه به مشکلات اعتباری توانسته ایم با همکاری نماینده دلفان و سلسله در مجلس مبلغ 200 میلیون ریال جهت تعمیر ماشین آلات این اداره و 150 میلیون ریال بصورت ویژه خارج ار اعتبارات موجود سهمیه دلفان از وزارت آموزش و پرورش دریافت کنیم.
مدیر آموزش و پرورش دلفان گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) تعداد 100 دستگاه میز و نیمکت و یک خیر نیک اندیش 830 میلیون ریال برای خرید تجهیزات مورد نیاز دبیرستان شبانه روزی شهرک امام در اختیار آموزش و پرورش دلفان قرار داده اند.
آموزش و پرورش دلفان 24 هزار دانش آموز، یکهزارو 850 فرهنگی و 295 آموزشگاه در قالب هزار و 75 کلاس درس دارد.
7270/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.