به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار عبدالهی گفت:  در مجموع 12 هزار میلیارد تومان برای طرح های در دست اقدام استان لرستان در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: طرح های دیگری نیز وجود دارد که باید بررسی و اولویت بندی های لازم برای افتتاح آنها صورت گیرد تا مشکلات مرتبط و از جمله مشکلات ردیف اعتبار و بودجه در مورد آنها مرتع شود.
موسی خادمی استاندار لرستان نیز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بحث و بررسی مسائل توسعه استان با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: این قرارگاه در کل کشور در بخش های مختلف توسعه ای اقدامات قابل توجهی را انجام و یا در دست اجرا دارد و در استان لرستان نیز دربخش های مختلفی فعالیت داشته است.
وی اضافه کرد: استان لرستان به دلیل محرومیت ها و مشکلاتی تاریخی ، برای رفع برخی مشکلات عمده نیازمند توجه و مساعدت های همه جانبه است.
استاندار لرستان همچنین گفت: در همین راستا جلسه با قرارگاه خاتم برگزار شده و با طرح و اقداماتی که توسط این قرارگاه در استان در حال انجام است تعداد پنج هزار و 500 نفر در استان مشغول به کار هستند.
خادمی افزود:در حوزه طرح های زیرساختی جدید و در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی نیز با قرارگاه خاتم مذاکراتی انجام شده و قول های مساعدی نیز داده شده است تا بتوان از ظرفیت قرارگاه در استان لرستان به بهترین نحو استفاده کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 913483
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.