به گزارش ایرنا در این آئین که با حضور تشکل های کارگری، اعضای شورای هماهنگی رفاه، کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مسئولان برگزار شد با اهدای شاخه های گل به مقام والای شهدا ادای احترام شد.
شرکت کنندگان در این آیین ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا بر مزار شهدای کارگر، حاضر شدند و با غبار روبی، نثار گل و عطرافشانی به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در این آیین گفت: کارگران در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارند و هفته کارگر فرصتی است تا زحمات کارگران به جامعه و مردم یادآوری شود.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: حرکت چرخه های تولید برعهده قشر کارگر جامعه است که باید برای رفع مشکلات این قشر زحمتکش تلاش کرد.
دیدار کارگران با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در نماز جمعه، بازدید از واحدهای کارگری استان، سرکشی از خانواده های شهدای کارگر، دلجویی از کارگران بستری شده در بیمارستان تامین اجتماعی و تجلیل از کارگران نمونه از دیگر برنامه های هفته کار و کارگر است.
پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.
1920/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.