به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سید احمد علی موسوی نیا در جمع خبرنگاران افزود: موزه حیات وحش آموزش و پرورش با بیش از یک‌هزار گونه جانوری شامل 70 گونه پستاندار، 100 گونه از انواع پرندگان، ده‌ها گونه از جانوران قاره‌های مختلف و همچنین انواع فسیل‌ها و سنگ‌های قیمتی پذیرای علاقه‌مندان علوم طبیعی و گردشگران است.
وی موزه حیات وحش را مجموعه ای منحصر به فرد و ارزشمند از گونه های مختلف جانوری عنوان کرد و افزود: عموم مردم و گردشگرانی که در ایام تعطیلات نوروز استان لرستان را به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند می توانند در کنار بهره مندی از جاذبه های بکر گردشگری از این موزه دیدن کنند.
موسوی نیا بیان کرد: این موزه با توجه به تنوع بخش ها، علاوه بر اینکه یکی از معدود موزه های کشور با بار علمی و غنی از گونه های مختلف جانوری و انواع حشرات و فسیل هاست، مکانی مناسب و جذاب برای همه سنین به ویژه کودکان و نوجوانان است.
به گفته وی از آنجا که دیدن حیوانات در حیات وحش طبیعی کار سخت و گاه غیر ممکنی است بازدید از این موزه فرصتی مناسب برای دیدن گونه های مختلف جانوری از قاره های مختلف است.
این موزه در میدان تختی شهر خرم آباد، واقع شده و در ایام نوروز از ساعت 8 صبح الی 20 پذیرای علاقه‌مندان و مسافران نوروزی می‌باشد.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.