شیرزاد بسطامی شامگاه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این انتخابات که پیش از ظهر امروز به صورت آنلاین از طریق سایت خانه مطبوعات کشور برگزار شد، ١٠٢ نفر از اعضای مجمع عمومی خانه مطبوعات استان لرستان یعنی 76,69 درصد واجدین شرایط رای دهی، حضور داشتند و از بین ٢٨ نامزد متقاضی حضور در هیات مدیره خانه مطبوعات، افراد مورد نظر خود را انتخاب کردند.
وی اظهار کرد: براساس آرای اعلام شده از سوی خانه مطبوعات کشور، سید احمد موسوی با ٥٨ رای، حمید مریدی با ٤٧ رای، حسینعلی حسینی با ٤٥ رای، رضا محمد میرزایی، امین ساکی و آفرین پنهانی با ٤٤ رای و علی قدرت نجفی با ٤٣ رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و مجتبی ساکی با ٤٢ رای، سجاد دالوند با ٤١ رای، حسن نجفوند با ٣٥ رای، حسن ایزدی با ٣٤ رای و سمیرا حسن زاده مقدم با ٣١ رای به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب و معرفی شدند.
معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان افزود: فاطمه نعمت پور با ٤٧ رای و علی حسینی با ٣٦ رای به عنوان بازرسان اصلی و گلناز کمالوند با ٣٦ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب و معرفی شدند.
وی ابراز داشت: پس از یکسان شدن آرای نفر دوم و سوم انتخابات بخَش بازرسان، خانه مطبوعات کل کشور اقدام به قرعه کشی کرد و به این ترتیب علی حسینی به عنوان بازرس اصلی و خانم گلناز کمالوند به عنوان بازرس علی البدل معرفی شد.
بسطامی ضمن تشکر از همه اصحاب رسانه و مطبوعات استان لرستان که زمینه برگزاری این انتخابات را فراهم کردند، افزود: امیدواریم هیات مدیره منتخب بتواند در مسیر توسعه و تعالی مطبوعات و نشریات استان عملکردی موفقیت آمیز از خود به یادگار بگذارد.
9872/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.