به گزارش خبرآنلاین لرستان، سیدموسی خادمی در دیدار با مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان ضمن تبریک سالروز تاسیس این نهاد، اظهار کرد: موضوع فقرزدایی و کمک به محرومین از مهمترین دلایل و خواسته‌های انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: انسان‌ها با هر شرایطی بایستی از حداقل امکانات برای زندگی برخوردار شوند و لذا یکی از وظایف حکومت‌های اسلامی تامین حداقل امکانات برای همه است.

استاندار لرستان با بیان اینکه تاکنون در حوزه ایجاد عدالت موفق نبوده‌ایم، افزود: متاسفانه توزیع ثروت در کشور، توزیع معقول و منطقی نیست.

خادمی بیان داشت: شعار دولت در سال جاری نیز توجه به محرومیت و فقرزدایی بوده، به‌همین‌منظور امسال هزینه‌های اختصاص‌یافته به اقشار پایین جامعه سه برابر شده‌است.

وی مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) را نهادی موثر در راستای تحقق فقرزدایی دانست و گفت: ورود سیاست به کمیته امداد بسیار زشت بوده و این نهاد بایستی تماما وقت خود را صرف رفع محرومیت جامعه کند.

استاندار لرستان توانمندسازی مددجویان را گامی موثر در راستای ایجاد اشتغال عنوان و تصریح کرد: توانمندسازی امر خوبی است اما بایستی به دنبال اشتغال واقعی بود و به اشتغال جدید توجه ویژه شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 876683
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.