به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر سید موسی خادمی در جلسه بررسی پروژه‌های تحت پوشش قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اظهار داشت: بحث محرومیت زدایی تعدادی از دهستان‌های استان به عنوان زیر مجموعه پروژه‌ای توسط مجموعه سپاه پاسداران تحت عنوان قرارگاه پیشرفت و آبادانی تشکیل و شروع شده است.

وی در ادامه افزود: با فعالیت‌های خوب فرمانده محترم سپاه پاسداران استان سردار کشکولی و همکارانشان، لرستان از استان‌های پیشرو در این زمینه است.

استاندار لرستان با بیان اینکه ما سهم بیشتری از آنچه برای استانداری‌های کشور تامین شده در این پروژه گرفته‌ایم، گفت: شش دهستان در لرستان تحت پوشش این برنامه قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: امروز در اولین جلسه قرار شد ساختار مناسب طراحی و پروژه‌ها به تفکیک هر روستا و دستگاه مشخص شود؛ همچنین منابع مالی و بانکی لازم را در سال 97 تامین کنیم.

دکتر خادمی گفت: امیدواریم بتوانیم بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها که برای رفع محرومیت در حدود 220 روستای این شش دهستان است را اجرایی کنیم.

استاندار لرستان افزود: حق طبیعی آنان برخورداری از زیرساخت‌های اولیه و نیازهای ابتدایی زندگی است که امیدواریم ظرف مدت دو سال آینده نهایی شوند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 873610
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.