کامران سبزیان روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در کنار ارایه خدمات از سوی درمانگاههای بیمارستانهای امام خمینی(ره) و چمران، درمانگاه شهید رجایی، اعتماد، امام سجاد(ع)، تامین اجتماعی و فرهنگیان نیز خدمات لازم را به بیماران در ایام نوروز ارایه خواهند داد.
وی تعیین پزشک کشیک متخصص و فوق تخصص و کادر درمانی در همه رشته ها در مراکز درمانی و بیمارستانی و آماده باش مراکز فوریتهای پزشکی را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران در ایام نوروز عنوان کرد.
سبزیان افزود: طرح سلامت نوروزی همه ساله با هدف نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی در سطح شهرستان بروجرد آغاز می شود و این طرح امسال از نیمه اسفند ماه به مدت یک ماه اجرا خواهد شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: در اجرای این طرح روزانه سه گروه با همکاری محیط زیست ، دامپزشکی و شبکه بهداشت بر واحدهای عرضه مواد غذایی خوراکی صنعتی وسنتی نظارت و موارد واصول بهداشتی در هتلها، رستورانها و مراکز توزیع و تهیه غذا و نیز تاریخ مصرف کالاها را مورد بازدید قرارمی دهند.
وی اظهارکرد: حدود یک هزار و 600 مرکز تهیه وعرضه موادغذایی و 987 مورد اماکن عمومی در این شهر وجود دارد.
رییس شبکه بهداشت ودرمان بروجرد ادامه داد: در اجرای این طرح نظارت جدی بر سلامت آب آشامیدنی و میزان کلر سنجی و نمونه گیری از آب به صورت روزانه انجام می شود.
6052/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.