به گزارش ایرنا ، مهرداد فتحی بیرانوند روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این واحدها در کنار 67 واحد صنعتی سبز و 22 واحد خدماتی سبز کشور انتخاب و معرفی شدند.
وی افزود: کارخانجات سیمان دورود، پتروشیمی لرستان ، شیر پگاه لرستان، تلمبه خانه های آسار، تنگ فنی و پل بابا حسین متعلق به شرکت ملی نفت به عنوان واحدهای برگزیده سبز و نیز شرکت رزین سازان و تلمبه خانه برد اسپی به عنوان واحدهای صنعتی و خدماتی قابل تقدیر از جمله واحد هایی بودند که در همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور معرفی و تجلیل شدند.
به گفته وی 97 واحد صنعتی و خدماتی از بین 312 واحد داوطلب به مرحله نهایی انتخاب واحد سبز کشور رسیده و افتخار کسب عنوان واحد سبز صنعتی و یا خدماتی را حائز شدند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان همچنین گفت: نوزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز به منظور تشویق واحدهای صنعتی و خدماتی که در راستای حفظ محیط زیست اقدامات برجسته ای انجام داده اند و همچنین ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین واحدهای صنعتی و خدماتی کشور و انتقال تجارب مدیران موفق در زمینه کنترل و کاهش آلاینده های زیست محیطی در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.