فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در حاشیه بازدید از درمانگاه شبانه روزی دندانپزشکی فجر به خبرنگار ایرنا گفت: برای راه اندازی این درمانگاه که مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه های روز است، 600 میلیون ریال هزینه شده است.
سرهنگ محمد محمودوند با بیان اینکه این درمانگاه برای خرید دستگاه اتوکلاو 90 میلیون ریال هزینه کرده است، افزود: هم اکنون بخش های دندان و پروتز درمانگاه فجر سپاه این شهرستان فعال است و با بهترین مواد دندانپزشکی به طور همزمان کارهای عصب کشی، روکش و کشیدن دندان و غیره را انجام می دهد.
وی اظهار کرد: پیگیر افزایش یک پزشک عمومی از نیروهای سپاه به کادر پزشکی درمانگاه فجر پلدختر هستیم تا ماه آینده در این مرکز فعالیت کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر افزود: درمانگاه فجر سپاه پلدختر سه روز اول هفته یعنی شنبه، یک شنبه و دوشنبه از ساعت هشت صبح تا 21 شب فعال است و در صورت استقبال مردم سه روز بعدی هفته یعنی سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به ارایه خدمت به مردم خواهد پرداخت.
وی با بیان اینکه هدف از راه اندازی و تجهیز درمانگاه فجر سپاه درآمدزایی نیست، گفت: هم اکنون طرف قرارداد این درمانگاه بیمه نیروهای مسلح بوده و هزینه تعرفه آزاد آن درحد تعرفه دولتی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: این درمانگاه به بسیجیان و به اقشار مختلف مردم در حد تعرفه دولتی خدمات ارایه می کند .
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.