به گزارش ایرنا، نعمت الله دستیاری روز پنجشنبه در نخستین روز از دهه فجر در دیدار با امام جمعه پلدختر اظهار کرد: فاز اول کارخانه آهک هیدراته پلدختر با هزینه یکهزار میلیارد ریال توسط شرکت ایمیدرو در حال تجهیز کارگاه است و با بهره برداری از آن نزدیک به 150 نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.
وی افزود: اعتبارات در شهرستان پلدختر امسال با وجود شرایط سخت دولت و کاهش بهای نفت 46 درصد افزایش یافته و از 390 میلیارد ریال سال گذشته به 460 میلیارد ریال رسیده است.
فرماندار پلدختر گفت: امسال در حوزه گاز رسانی در شهرستان پلدختر 70 روستای این شهرستان گاز رسانی شده که سال گذشته 9 روستا بوده و 16 روستای دیگر نیز عملیات گاز رسانی آنها در حال اجر است.
وی به حوزه آبرسانی اشاره کرد و افزود: 16 روستای شهرستان پلدختر امسال با افتتاح پروژه مهم کورشوراب آب رسانی می شود .
دستیاری به مینی پالایشگاه پلدختر اشاره کرد و افزود: کارهای اولیه آن انجام شده و فاز اول آن با هزینه 470 میلیارد ریال به احتمال در دهه فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد که با بهره برداری از آن برای 100 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد .
فرماندار پلدختر گفت: راه اندازی سیلو 10 هزار تنی ، کارخانه گچ حسین زاده و احداث گلخانه با 50 درصد اعتبارات دولتی از خدمات دولت تدبیر و امید در این شهرستان است.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.