علی شاهرودی روزشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: این طرح ها شامل بهره برداری ازشرکت چاپ و رنگرزی پارچه دینا فام پردیس به ظرفیت یک هزار و 755 تن درسال و سرمایه گذاری 175میلیارد ریال و اشتغالزایی 101 تن است.
وی اظهارکرد: تولید قطعات پلاستیکی ظروف آشپرخانه به ظرفیت سالانه 2 هزار و40 تن، افتتاح واحد تولیدی رزپلاس به ظرفیت سالانه 528 تن ظروف پلاستیکی، واحد دانه بندی و فرآوری سیلیس با ظرفیت تولید 18هزار تن درسال و بهره برداری ازشرکت تولیدی حلوا ارده با ظرفیت تولید 600 تن در سال و با اشتغالزایی 6 تن ازدیگر طرح های افتتاح می شود.
به گزارش ایرنا مدیرجهاد کشاورزی بیان کرد:سه طرح کشاورزی با اعتبار75 میلیارد ریال و اشتغالزایی 41 تن افتتاح می شود.
رضا امینی گفت: این طرح ها شامل یک واحد پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت 20 هزارقطعه واشتغال‎زایی سه تن در روستای شب ماه، افتتاح واحد پرورش 800 رأسی بره پرواری در روستای کرت آباد و یک واحد تولید بستنی با حجم عملی 8 هزارتن بستنی درسال واشتغال‎زایی برای 35 تن درشهرک صنعتی این شهرستان به بهره برداری می رسند.
وی اظهارکرد: درمبارک دهه فجربیش از20 برنامه فرهنگی نظیر برپایی جشن انقلاب در روستای زرشکه وهمایش میثاق با انقلاب و رهبری با حضور شوراها و دهیاران روستاها درشهرستان بروجرد برگزار می‎شود.
7273/6052 خبرنگار: آمنه صارمی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.