شاهدوخت فتحی بیرانوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد معادل بیش از 60 درصد بیمه شده های شهرستان را شامل می شود که متعلق به چهار صندوق بیمه همگانی ، صندوق سایر اقشار ،کارکنان دولت و بیمه روستاییان و عشایر است.
وی همچنین از اختصاص 90 میلیارد ریال خرید خدمت بیمه سلامت از مراکز تشخیص درمانی شهرستان پلدختر در سال گذشته خبرداد و افزود: بیمه سلامت در این شهرستان این مبلغ را صرف خرید خدمت از داروخانه ها، پزشکان ،بیمارستان ها، درمانگاه ها و سایر مراکز تشخیص درمانی انجام داده است.
به گفته وی 9 مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان پلدختر در قالب بیمه شده های روستایی در سطح یک خدمت ارائه می دهند و در سطح 2 نیز بیمارستان پلدختر و پزشکان متخصص بوده و مابقی در آزمایشگاه ها و مراکز تصویر برداری در بیمارستان مستقر ، آزمایشگاه ، رادیو لوژی و2 درمانگاه طرف قرارداد بیمه سلامت مستقر هستند.
فتحی بیرانوند هدف از سفر به پلدختر را بازدید از مراکز بهداشتی درمانی حوزه شهرستان پلدختر و کسب مجوز زمین برای احداث ساختمان اداره بیمه خدمات درمانی وبررسی و مسایل و مشکلات بیمه شده ها از نزدیک در شهرستان عنوان کرد.
وی افزود: اداره بیمه خدمات درمانی پلدختر سال ها است که درساختمان استجیاری فعالیت می کند و لازم است برای ادامه کار ، زمینی خریداری و احداث شود.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.