به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی لرستان روز شنبه در آیین هفتمین دوره غیرتمرکزی بصیرت استانی در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان گفت: این دوره چهار روزه با رویکرد تربیتی، اخلاقی و سیاسی شامل روسا کلانتری ها، پاسگاه ها، پلیس راه و لایحه های دوم پلیس و معاونین ستادی برگزار می شود.
سردار حاجی محمد مهدیان نسب با اشاره به اینکه این جلسات به عنوان یک فرصت برای ایجاد انگیزه و روحیه، آموزش سیره عملی معصومین و آموزش هدایت های سیاسی برگزار می شود، افزود: موضوعات اخلاقی، روش و منش انتظامی به عنوان پلیس شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارایه خدمات، پاسخگویی به مطالبات مردم، و ایجاد باور در حوزه های دینی و آموزش از دیگر اهداف این دوره است.
به گفته وی آموزش و تربیت مهارت ها نیروها که بتوانند در حوزه های پیش بینی شده برای ایجاد محیط امن برای مردم دیگر عوامل برگزاری این دوره می باشد.
وی با اشاره به برگزاری دوره متمرکز بصیرت کشوری بصورت سالانه با حضور فرماندهان انتظامی در استان قم گفت: این دوره متمرکز به مدت چهارروز با هدف آموزش، سیره عملی علی(ع)، توصیه وصیت دینی، ارتقاء شان و منزلت نیروی انتظامی و خانواده آنان برگزار می شود.

**عملکرد نیروی انتظامی با بصیرت است
امام جمعه شهرستان دلفان نیز در این آیین گفت: تلاش انتظامی برای آرام کردن ناآرامی اخیر و ایجاد امنیت قال تحسین بوده و عملکرد نیروهای انتظامی عملکردی با بصیرت است.
حجت الاسلام علی اکبر جمیاری با اشاره به اینکه شخصی می تواند بصیرت داشت باشد که در تمامی لحظات پیرو ولی فقیه باشد افزود: تقوی الهی، آخرت اندیشی، آخرت گرایی و امدادهای خدا از عوامل بصیرت است.
وی حضور همیشگی مردم در صحنه ها را نشانه ای از بصیرت دانست.
هفتمین دوره غیرمتمرکز بصیرت استانی با شرکت 177نفر از کارکنان نیروی انتظامی لرستان روز شنبه برگزار شد.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.