به گزارش ایرنا عزت الله ابراهیمی روز دوشنبه در جلسه مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو استان لرستان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای ورزشکاران و داوران همواره در دستور کار فدارسیون بوده ، بطوریکه در سه سال متوالی در این حوزه رتبه نخست تا سوم را در بین فدارسیون ها کسب کرده ایم.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات فدراسیون محدود بوده اما در هر شرایطی 50درصد هزینه میزبانی ها را متقبل می شویم، گفت: مسابقات قهرمانی کشور جوانان و نوجوانان بهمن ماه در کرج ، مسابقات آزاد آقایان بهمن ماه در آبادان و مسابقات فرم آقایان در بوشهر و فرم بانوان در یزد در اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
وی بیان کرد: اعزام افراد تیم ملی به مسابقات جهانی رایگان و برعهده فدراسیون می باشد.
دبیر فدراسیون کونگ فو در خصوص کمک مالی این فدراسیون به هیات های استانی نیز گفت: 15درصد اعتبارات فدراسیون به هیات های استانی تعلق می گیرد اما باتوجه به اعتبارات محدود اگر استان هایی که از طریق ادارات کل پیگیر باشند کمک موردی نیز اعطا می شود.
وی به نقش ورزشکاران لرستانی در رقابت های مختلف اشاره کرد و افزود: سه مقام نخست بانوان در مسابقات جهانی و یک مقام نخست آقایان در مسابقات آسیایی توسط ورزشکاران لرستانی در یک ماه اخیر بدست آمده است.
وی داشتن خانه کونگ فو را برای هیات ها ضروری دانست و آن را نشان از پتانسیل بالای این ورزش در استان ها خواند.
به گزارش ایرنا در مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو استان لرستان حسین محمدی به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب و معرفی شد.
محمدی توانست با کسب ١٣ رای از ١٥ رای ماخوذه برای مدت چهار سال سکان هدایت هیات ورزشی کونگ فو لرستان را برعهده بگیرد.
/6060/3210
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.