به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر افزود: 9 دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت و یکی از روزهای سرنوشت ساز ایران اسلامی است.
وی اضافه کرد: در این روز ایمان و غیرت مردم ایران برای دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شد.
آیت الله میرعمادی گفت: این روز روحیه ولایتمداری و انقلابی، وحدت و انسجام ملی به نمایش گذاشته شد.
وی با بیان اینکه فتنه گران خسارت سنگینی به کشور وارد کردند، افزود: باید از عبرت ها و نکته های 9دی درس بگیریم و هوشیار باشیم.
خطیب جمعه خرم آباد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: نکته محوری صحبت های مقام معظم رهبری در این دیدار این بود که از اهداف دشمن مبنی بر ناامید کردن مردم از انقلاب غافل نشویم.
وی افزود: امروز شاهد هستیم که آمریکا و عربستان چقدر پول هزینه می کنند تا مردم را نسبت به انقلاب اسلامی ناامید کنند اما متاسفانه عده ‌ای در داخل کشور همان کار را انجام می دهند.
آیت الله میرعمادی اظهار کرد: کسانی هستند که در گذشته مسئولیت و امکانات کشور را در اختیار داشتند ولی اکنون با سیاه نمایی مردم را نسبت به انقلاب نا امید می کنند.
وی افزود: قدرت طلبی و بی تقوایی باعث ناامیدی مردم می شوند که روحیه انقلابی گری و توجه به اقتصاد مقاومتی برنامه های دشمنان را خنثی می کنند.
نماینده ولی فقیه در لرستان به حذف جمله اشهد ان علیا ولی الله از جزوه احکام دانش‌ آموزان استان لرستان توسط آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: این یک خطای بزرگ است زیرا با احساسات مذهبی، اعتقادی و دینی مردم بازی شده است.
وی با بیان اینکه این حرکت باعث رنجش مردم ولایتمدار لرستان شده و قابل تحمل نیست، افزود: این اشتباه سهوی رخ داده بود که آموزش و پرورش نیز درخصوص وقوع این اشتباه عذرخواهی کرد.
وی با بیان اینکه این اشتباه نیاز به جبران دارد، از دستگاه‌های قانونی مانند قضایی و امنیتی خواست موضوع را بررسی و عوامل مقصر را به مردم اعلام کنند.
آیت الله میرعمادی به سالروز تشکیل سپاه حفاظت هوایی اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) دستور تشکیل سپاه حفاظت هوایی را صادر کردند تا امنیت هوایی توسط سپاه حفاظت هوایی ایران تامین شود و امروز حمل و نقل هوایی از امنیت کاملی برخوردار است.
وی در ادامه به سالروز ابلاغ پیام امام به گورباچف رئیس جمهوری سابق شوروی اشاره و اظهار کرد: پیام امام راحل به رئیس جمهوری سابق شوروی ندای توحید و دعوت به توحید بود؛ از این رو لازم است این پیام یادآوری شود.
9872/3022
خبرنگار: الهیار محمودی فر ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.